zondag

Tottenham Hotspur fc - Manchester City fc

Tottenham Hotspur fc - Manchester City fc 1-1
premier league, White Hart Lane (Londen)
12/04/2004, Toeschouwers: 35.282

Verslag:

Weekendje Londen, keuze genoeg dus. De aantrekkelijkste affiche leek me Tottenham - Manchester City. Tottenham was ook redelijk handig om aan tickets te geraken, ze hebben namelijk een appart nummer voor buitenlandse "fans".

Vermits het mijn eerste Engelse wedstrijd was en ik toch nogal een fan ben van het Engelse voetbal, keek ik er toch al geruime tijd naar uit. Het zou me zeker niet teleurstellen.

Tijdens de wedstrijd was ik vooral onder de indruk van de talrijk meegereisde en bij momenten zeer luidruchtige City fans. Tottenham kon slechts zelden verbaal weerwerk bieden.

De wedstrijd zelf eindigde op een fair gelijkspel in een toch kansrijke wedstrijd. En nog belangrijker ik had de "Engelse microbe" te pakken... (Doordat deze wedstrijd ondertussen reeds enkele jaren geleden plaats vond, kan ik er helaas niet veel meer over zeggen).



































Geen opmerkingen: