donderdag

Leyton Orient fc - Carlisle United fc

Leyton Orient fc - Carlisle United fc 0-3
league one, Brisbane Road (Londen)
22/03/2008, Toeschouwers: 6.134

Korte indrukken:

Wat ik van deze trip onthoud, is de gastvrijheid van de bezoekers uit Carlisle.
Na een kort praatje kreeg ik plotseling 2 mutsen, een sjaal, pinnetjes, bier, ...
Ze hebben er zelfs voor gezorgd dat ik bij hen in het bezoekersvak kon zitten.
Dit heb ik eerlijk gezegd nog nergens meegemaakt, Carlisle is dan ook een club die ik vanaf nu zal blijven volgen.

Sfeer:

Langs Leyton kant gewoon onbestaande, langs Carlisle kant een stuk beter.
De naar schatting kleine 1000! meegereisde fans lieten zich geregeld horen.
Vooral het aantal verrasste me. Carlisle ligt tenslotte op enkele kilometers van de Schotse grens en is toch een eindje van Londen.

Wedstrijd:

Carlisle domineerde van begin tot einde. Na de vroege 0-1 en 0-2 was de wedstrijd al snel beslist.

Vlak na rust kreeg een Orient speler dan ook nog eens rood, waardoor het nog meer éénrichtingsverkeer werd.
Het werd tenslotte ook nog 0-3, maar de zege kon zeker nog veel ruimer zijn geweest. Carlisle mag beginnen dromen van de championship!









Geen opmerkingen: