zaterdag

Willem II Tilburg - Sc Heerenveen 4-1

eredivisie, Koning Willem II stadion (Tilburg)
25/10/2009, Toeschouwers: 12.500



De laatste wedstrijd van een schitterend EFW-weekend vond plaats in Tilburg. Eveneens onze uitvalsbasis voor het hele weekend en thuisstad van Joris (doing the 116). Ik bezocht Willem II reeds 2 keer eerder en wist dus min of meer waaraan ik me mocht verwachten. De club uit Tilburg blijft een mooie club, maar is de laatste tijd toch wat van haar pluimen verloren. De laatste seizoenen streden ze voor het behoud en dat was ook nu niet anders. Winnen was dus de boodschap vandaag.

Sfeergewijs vond ik het zeer matig vandaag. Toen ik enkele jaren geleden eveneens Willem II - Heerenveen bezocht zat er veel meer snee in. Nu was het thuispubliek echt mak. De Friezen hadden ook nu weer slechts een handvol fans mee naar Brabant genomen.













Geen opmerkingen: